.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توضیحات امام جمعه اصفهان درباره تعریف رهبری از دولت

نماینده‌ی ولی فقیه در استان و امام‌جمعه‌ی اصفهان گفت: مقام معظم رهبری در کنار انتقاداتی که به دولت داشتند سه نکته‌ی اساسی این دولت را در آخرین دیدار تبیین کردند «حجم کار بسیار زیاد، تلاش خستگی‌ناپذیر و سر دست گرفتن شعارهای انقلاب و افتخار به آنها» که این سه نکته باید در تاریخ کشور ثبت شود.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله «سیدیوسف طباطبایی‌نژاد» در خطبه‌های امروز نماز جمعه‌ی اصفهان با بیان این‌که در آخرین دیدار هیئت دولت با رهبر انقلاب اسلامی نکات قابل توجهی توسط رهبر انقلاب ایراد شد، اظهار کرد: رهبر انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت نشان دادند که یک انسان عادل باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد ایشان نشان دادند که در موقع قضاوت باید عدالت داشت. برخی پس از این دیدار عنوان کردند چرا رهبر انقلاب از دولتی با اشتباه و مشکلات اقتصادی تعریف کردند و حتی برخی این ابراز تعجب خود را علنی کردند.

وی افزود: رهبر انقلاب در این دیدار نشان دادند که یک انسان عادل باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. ایشان نشان دادند که در موقع قضاوت باید عدالت داشت نه این‌که قضاوت بچه‌گانه داشته باشیم رهبری در این دیدار قضاوت مبتنی بر تحلیل و تخصص ارائه دادند و نیامدند همه چیز را به علت چند اشتباه پاک کنند.

طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: هم رهبر معظم انقلاب و هم بنده از این تریبون انتقاداتی به دولت داشتم و دارم اما رهبری نشان دادند که نباید به علت چند اشتباه کارهای مثبت را نادیده گرفت.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان اصفهان به سالروز درگذشت خدیجه کبری(س) اشاره کرد و افزود: خدیجه زمانی که پیامبر در تحریم اقتصادی دشمنان قرار داشت همه‌ی اموال خود را در اختیار ایشان قرار داد و شاید بتوان گفت نظیر خدیجه در تاریخ اسلام و حتی تاریخ جهان کم‌نظیر است.

وی در خصوص ولادت امام حسن مجتبی(ع) نیز اظهار کرد: امام حسن مجتبی(ع) در میان اهل بیت که خود از کریمان عالم هستند کریم شناخته می‌شود و در طول عمر خود چندین بار اموال خود را میان مردم تقسیم کرد.

امام‌جمعه‌ی اصفهان خاطرنشان کرد: در روز اکرام باید همه‌ تا حد توانمان به نیازمندان کمک کنیم و همه دست به دست هم دهیم و کمک‌های بزرگ انجام دهیم تا مشکلات این قشر جامعه نیز برطرف شود هم‌چنین روایت داریم که اگر کسی فرزند یتیمی را زیر پوشش خود قرار دهد و او را بی‌نیاز کند خدا بر خود واجب کرده است تا بهشت را برای او روا دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.293 seconds.